Destek Seviyelerimiz.

3cx_support

Destek Seviyelerimiz.

Seviye 1

Genel müşteri çağrılarına cevap verilen giriş seviye desteğidir. Telefon veya e-posta yoluyla iletilen taleplere uygulama hakkında verilen ilk seviye destekleri içerir. Bu seviyede, uygulama kullanımı hakkında basit bilgilendirmeler yer alır. Kullanıcının uygulama ekranında yapmak istediği yeni yapılandırmalarla ilgili giriş seviyesinde sözlü veya yazılı olarak destek alabilmektedir. Sezyum, 0 (352) 219 12 50 telefon numarası ve info@sezyumbilisim.com adresine e-posta adresi ile hafta içi Türkiye saati 08:30 – 18:00 arası, Cumartesi günleri 09:00 – 13:00 arası destek hizmeti sunar.

Seviye 2

Uygulama ve sistem kullanımı konusunda deneyimli ve daha bilgili personel içeren, Seviye 1’den daha fazla teknik bilgi ve gayret gerektiren destek seviyesidir. Buradaki destek personeli, problemin çözümü için uzak bağlantı veya müşteri ile yüz yüze temas halinde problemi çözer. Eğer bildirilen sorun bu seviye durumda değilse, bu kişi de çağrıyı Seviye 3 teknik desteğine yönlendirmekle sorumludur. Bu seviye kapsamında;

  • Dahili numaraları oluşturma
  • Dahili numaralara IP telefon atama
  • Dahili numaralara ait kişisel yapılandırmalar
  • Dahili numaraları gruplayarak gruba özel arama kuralı yapılandırma
  • Dijital resepsiyonist yapılandırması
  • Gelen arama kurallarının oluşturulması
  • Giden arama kurallarının oluşturulması
  • Mesai saatlerine göre özel gelen/giden arama yapılandırmaları
  • Arama kısıtlamaları/kuralları oluşturma
  • Ring gruplarının oluşturulması
  • Çağrı kuyruklarının oluşturulması
  • Backup and Restore yönetimi 3CX Güvenliği bulunur.

Seviye 3

Teknik destek hizmetinin en üst seviye ve zor sorunların çözümünden oluşur. Seviye 3 desteği, Seviye 1 ve 2’de çözülememiş ve uzmanlık gerektiren problemlerin çözümünü gerektiren konuları kapsamaktadır. Bu seviye kapsamında

  • Servis log’larının incelenerek problem tespiti
  • Ip telefonlar için XML templatelerin değiştirilmesi
  • Ağ geçidi kullanıldıysa donanım log’larının incelenerek problem tespiti
  • Bridge yapılandırmaları
  • 3cx IP Pbx ‘in çalıştığı işletim sisteminin incelenerek varsa işletim sistemi problemlerinin tespit edilmesi
  • Raporlama çözümleri giderilmesi