3CX vs Donanım IP Santral

sanal_santral

3CX ve Diğerleri ?

Geleneksel PBX’leri ya da kutu çözümleri genişletmek çok zordur. Dahili abone sayısı artıkça oluşan port maliyetleri ve lisans ücretleri, ayrıca donanım yetersizlikleri ile karşılaşmak yerine 3CX ile hiç bir ücret ödemeden kullanıcı ya da hat ekleyin, özellikler ekleyin gereksiz donanım ve lisans maliyetlerden kurtulun

Dahili aboneler için lisans yoktur!

Ekstra donanıma ihtiyac duymadan binlerce hat ve abone ekleyebilirsiniz Ek eğitim gerekmez Tümleşik iletişim özelliklerine ek ücret ödemeden sahip olun

Özellikler 3CX IP SANTRAL GELENEKSEL DONANIM IP SANTRAL
Dahili kullanıcı sınırı Sınırsız Lisans ve abone kartına bağlı - Sınırlı
Donanım arızasına bağlı parça bekleme Yok Üretici tedariği beklenir
Ses kayıtlarının alınması ve raporlaması Tümleşik Lisans ve ek kayıt cihazı gerektirir.
Kullanılan IP telefonlar için ekstra SIP lisansı Gerektirmez Gerektirir
Desteklediği IP telefon markaları Htek, Snom, Cisco, Fanvil, Yealink, Aastra, Gigaset dect serisi, Panasonic dect serisi, Polycom, Alphatech, Cyberdata vs. Santral markası ile aynı IP telefonları destekler.
Web arayüzünden yönetim Var
Windows veya Linux işletim sistemleri üzerinde çalışabilme Her iki işletim sisteminde de çalışır (Windowsta çalışabilen tek sertifikalı PBX) Her ikisinde çalışan başka bir ürün bulunmamaktadır.
Donanım (kutu) ürünü var mı? Var Var
Otomatik yedekleme modülü Var
Vmware-HyperV 'de çalışabilme Var Yok
Bütünleştirilmiş faks sunucusu Var İlave faks cihazı/sunucusu gerektirir
Web konferans modülü Var
MS Office ve CRM entegrasyonu Var
LDAP/ODBC ile şirket dizini erişimi Var
Otomatik geri arama (Çağrı merkezi modülü) Var
Mobil cihaz uygulaması (Kendi native uygulaması) Var
Kullanıcıların kendi dahili ayarlarını özelleştirebilmeleri Var
API entegrasyonu Var